Frequently Asked Questions
-
Niet tevreden met je nieuwe items? Geen zorgen, retourneren is eenvoudig! Je kan binnen de 14 dagen je items terug sturen naar ons adres. Sluis 336 -2400 Mol. Zodra deze terug hier zijn aangekomen verwerken we de terugbetaling zo spoedig mogelijk. Retours zijn op eigen kosten. Terug binnen brengen in onze shop mag ook altijd.
-
De levertijd hangt af over wat voor item het gaat. Indien het een gepersonaliseerd item is kan de levertijd variëren van 5 tot 14 werkdagen, dit zal altijd gecommuniceerd worden met jou. Heb je een item RAP nodig? Contacteer ons dan eerst even via mail, dan kijken we graag wat mogelijk is.
Voor alle andere items hebben wij 2 vaste zenddagen. Deze zijn op maandag & vrijdag (maar heel vaak is het sterker dan onszelf & rijden wij elken dag naar de post)
-
Een kortingscode of cadeaubon kan gebruikt worden tijdens het afrekenen.
Vul de code in in het veld ”Cadeaubon of kortingscode” en klik vervolgens op de knop “Toepassen”. De korting/het cadeaubedrag wordt vervolgens verrekend met het totaal.
Een kortingscode kan niet gebruikt worden in combinatie met andere kortingscodes of soldenitems
-
De webshop altijd gehe.
Maar wilt ge graag mijne smikkel in het écht zien, dan ben je meer dan welkom op woensdag vanaf 13u & op vrijdag + zaterdag vanaf 10u.